Tuesday, 21 April 2015

Bagaimana saya menjana pendapatan melalui produk ABDR?

Entri: # 9 - Bagaimana saya menjana pendapatan melalui produk ABDR?
Teks: Umi Arbee Ali
Foto: Umi Arbee Ali

Bagaimana saya boleh jana wang di rumah melalui produk Akademi Bekerja Di Rumah? Semuanya produk digital. Tak perlu keluar rumah. Tak perlu pos barang. Tak perlu urus timbunan stok.


❶ Memasarkan produk digital ebook.
Pilihan 15 ebook. Harga dan pakej klik SINI.

❷ Menawarkan kelas online dan offline. 
Ada pelbagai kelas online. Boleh klik SINI.

Antara contoh kelas offline.


❸ Memberi tapak sewa iklan.
 
Setiap kali terbit ebook baru, pasti ada peluang tapak iklan di dalamnya.

Ada 4 pakej iklan, boleh klik SINI.

Semuanya produk informasi, secara online sahaja. Sebab itu saya selesa dengan ABDR. Membolehkan saya jana wang di rumah seperti tajuk blog saya Jana Wang Di Rumah.
Mampu menjana pendapatan bersih RM5 hingga 3000.



Pengurus Online ABDR juga satu kerjaya. Satu idea bekerja di rumah.  

Untuk sertai, daftar antara tiga kelas online seperti berikut:

1. Kelas asas blog dan penulisan.
2. Kelas asas blog dan fan page (mula bisnes)

3. Kelas asas blog dan penulisan kreatif.

Hubungi saya, Umi Arbee Bekerja di rumah selaku Pengurus Online Abdr, wasap/telegram 019-9353.481


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...