Wednesday, 17 June 2015

Lengkap dan kemaskan kedai online.

Entri: #24 - Lengkap dan kemaskan kedai online.
Teks oleh: Umi Arbee Ali
Foto oleh: Umi Arbee Ali

Sebagai Stokis Qaseh Gold Ana Edar kawasan Bangi dan Kajang semestinya saya mempunyai kedai online sendiri. Tiada tapak kedai fizikal tak bermakna tiada tapak kedai maya / online. Ana Edar juga tak mensyaratkan stokis menyewa premis. Antara sebab saya setia bersama Ana Edar, peluang jana wang di rumah terbentang luas. Peluang itu lebih luas untuk rania kerana tak perlu menguruskan stok sepertimana seorang stokis.

Kedai online Qaseh saya ialah http://qasehgoldbangi.blogspot.com
Fokus blog saya ialah Kedai Qaseh Gold dan Ana Edar (Bangi dan Kajang). Ia ditaip dengan besar di bahagian atas blog saya. Di kotak itu juga lengkap dengan maklumat fb, emel dan nombor telefon untuk menghubungi supaya pembaca tak perlu tercari-cari klik sana sini. Permudahkan urusan mereka ketika melayari membaca menjamu mata melihat blog kita. Pembaca senang hati kedai lengkap kemas tak bersepah. Tukarkan pembaca kepada pelanggan. 

Di mana ya..di bawah karpet di atas tv atau di belakang pintu. Oh tak mahu begitu ;)
Baca screenshot bagaimana pembaca blog dengan mudah mencari membaca seterusnya pm saya di fb.

Belajar fokus blog dalam Kelas Asas Blog hubungi Umi Arbee Ali wa/telegram 019-9353.481.
Membudayakan makanan sunnah 1001 khasiat di http://qasehgoldbangi.blogspot.com
1 Suri 1 Usahawan 1 Blog

2 comments:

  1. assalamualaikum

    macam mana nak jadi agen / stokis?

    ReplyDelete
  2. Wslm. Wasap sy ya puan 019-9353.481

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...