Tuesday, 23 June 2015

Warna dan corak laman sosial

Entri: #25 - Warna dan corak laman sosial.
Teks oleh: Umi Arbee Ali
Foto oleh: Google

Berilah apa saja Facebook, Blog, Instagram, Twitter mahupun surat bersetem pos Malaysia tiga puluh sen, warna warninya ia kita yang corakkan.

Ibarat kain putih, buruk atau cantik hasilnya bergantung pada contengan warna dan coraknya.
Menulis dan berkongsilah yang cantik baik wangi yang bermanfaat. Kelak yang sama akan datang kepada kita.

Saya ini suri di rumah. Bukan surirumah. Dunia saya berkisar pengurusan keluarga rumahtangga, tarbiah anak-anak dan stok jualan makanan sunnah qaseh gold. Ringkasnya dunia saya ialah ibu bekerja di rumah. Justeru blog ialah platform terbaik saya untuk berkongsi ilmu panjang lebar disokong grafik gambar dan video.

Moga saya terus-terusan dapat berkongsi apa saja kebaikan di muka bumi Allah ini buat bekal di sana.

KELAS SECARA ONLINE BELAJAR ASAS BLOG hubungi Umi Arbee Ali wa/telegram 019-9353.481
Membudayakan makanan sunnah 1001 khasiat di http://qasehgoldbangi.blogspot.com
1 Suri 1 Usahawan 1 Blog

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...