Wednesday, 4 November 2015

Hadiah buku ilmiah.

Entri #65: Hadiah buku ilmiah.
Teks oleh: Umi Arbee Ali
Foto oleh: Umi Arbee Ali

Alhamdulillah semalam saya terima satu bungkusan pos dari guru online saya, Puan Anys Idayu Zakaria. Isinya sudah tentu buku ilmiah. Seperti biasa, anak-anak yang lebih teruja masing-masing mahu jadi yang pertama membuka bungkusan.

Bertanya Allah Dahulu ialah hadiah berjaya capai kpi bulan Ogos untuk Pengurus Online Abdr. Aku, Dia dan Rezeki ialah hadiah berjaya capai kpi bulan Oktober untuk Dropship Buku Ilmiah. Nanti saya kongsikan tentang buku ini.

Membaca ialah hobi saya sejak kecil. Saya sangat suka dan menghargai buku. Sesuatu yang saya suka, saya tukarkan kepada wang. Jadi, saya bayar yuran penyertaan untuk jadi ejen dropship buku. Bekerja di rumah skala kecil kita bermula dengan modal rendah, apa yang kita suka dan mahir.

Kpi dan bonus adalah lumrah dalam bisnes. Jadikan ia pemangkin semangat. Sertai setiap tawaran dan cuba capai. Hadiah itu menjadikan kita lebih bersemangat. Bekerja di rumah ada turun naiknya. Ini antara cara menjadikannya lebih bermotivasi, fokus dan gembira.

Tak mahu ejen dropship kerana untungnya sedikit atau tak berbaloi mencabar diri untuk hadiah murah. Usah pandang rendah pada ganjarannya jika belum lagi bermula, belum mencuba, usaha masih lagi pada nombor kosong. Pandanglah tinggi pada usaha yang kalian atur untuk mendapatkan ganjarannya. Semua hasil buah rasanya manis, puas hati bila dipetik. Berusahalah.

Terima kasih Cikgu Anys.

Qaseh gold bangi di sini http://qasehgoldbangi.blogspot.my

2 comments:

  1. Bestnye dapat hadiah buku;)

    Tahniah umi

    ReplyDelete
  2. seronoknya... dapat buku-buku begini.. semoga bermanafaat... http://qasehgoldsityaiza.blogspot.my/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...