Friday, 21 July 2017

Carian google oleh pelanggan.

Entri #136: Carian google oleh pelanggan.
Teks oleh: Umi arbee ali
Foto oleh: Umi arbee ali

Setiap kali muatnaik iklan bergambar saya pastikan ada cara hubungi pada gambar sama ada nombor telefon, link blog, instagram atau fb. Saya pilih nombor telefon kerana memudahkan saya respon pantas dengan pelanggan.

Gambar iklan beserta nombor telefon saya muatnaik di fb, page, instagram dan tak lupa blog. Ramai sebenarnya yang google untuk maklumat atau gambar yang diingini seperti pelanggan saya, Encik Zam.

Jadi, jangan lupakan kuasa iklan blog. Jika rasa leceh atau tak ada masa untuk blogging dapatkan tapak iklan blog kami. Kami bantu promo bagi pihak empunya bisnes melalui carian google oleh pelanggan.

Umi arbee ali
Cuba google minyak rambut zaitun ana edar.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...